torsdag 1 maj 2008

long time no nothing


Hej alla! Jag tänkte berätta lite vad jag kollat på sen sist. Och grejen är att det inte är så mycket. På grund av solen och hur den reflekteras i min skärm eller tv. Så jag kan mest kolla på saker när solen gått ner eller är i moln. Och det är ju väldigt förutsägbart vad jag väljer att titta på såklart:

BSG har ju varit sjukt bra vill jag säga. Jag är mycket nöjd med utvecklingen där. Mycket nöjd. Ett par podcasts ligger uppe nu också, men det är rätt försenat. Jag tyckte både Office och 30 Rock började lite sådär efter strejkpausen, men förra veckans avsnitt av båda var ju för bra. Det var skratt och gråt om vartannat. Jack Donaghy är en komisk furste eller kejsare av något slag måste jag säga.

Annars har jag somnat framför den fantastiska An Evening With Kevin Smith 2: Evening Harder flera gånger de senaste veckorna. Och skrattat och skrattat och skrattat. Och sen googlat Tim Hortons som är en kanadensisk kaffe/donut/bagelkedja som han pratar mycket om. Där beskrivs deras nya frukostbagel på det mest fantastiska sättet:
It's five layers of breakfast in one delicious sandwich
Introducing Tim Hortons new Bagel B.E.L.T. Made with crisp bacon, seasoned whole egg, fresh lettuce, ripe tomato, and processed cheese. It's five layers of breakfast - in one.
Processad ost. Fem lager frukost. Älskar ni inte den som skrivit det?

Sen blev jag tipsad om världens bästa youtubevideo. Titta på den, inte ett öga torrt. Jag har typ kollat sexton gånger de senaste dagarna:

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag grät! PÅ RIKTIGT! ........Pinsamt

Storken sa...

J-Mac är så nice!

"hotter than a pistol"