måndag 9 november 2009

Alan Tudyk och V


Min grandiosa plan att kolla ikapp på allt jag låg efter med den här helgen gick lite i stöpet när min kompis Hanna petade ner The Hunger Games i min väska i fredags. Har inte kunnat släppa, alltså, om ni alla bara kunde läsa The Hunger Games. Så sjukt bra!!

Trots att jag inte hann med allt jag hade tänkt tog jag ändå en paus för att kolla V, och visst var det bra, jag är bara så sjukt besviken (SPOILER!!) att Alan Tudyk, som jag hade sett fram emot så mycket att se, var tvungen att vara en ond V. Varför kan han inte få en riktig roll, som håller in flera säsonger. Det gjorde att jag fick lite dålig vibb liksom. Men jag gillar prästen, och goda Vn, och FBI-kvinnan. Och ser fram emot när TV-stjärnan blir en key player i motrörelsen, för det kommer väl hända? Det hoppas jag iallafall på.

Men förutom V, läs The Hunger Games, man blir inte besviken!!

1 kommentar:

FISKEN sa...

Vilken cliffhanger du fick i veckans avsnitt ang. Alan Tudyk då! Fast jag kan inte bestämma mig. Är det bra eller... på riktigt alltså. Finns en viss 'Alias'-tendens bland V'arna. Absolut utrymme för både dubbel- och trippelagenter.