onsdag 16 december 2009

adorkable!

Det är ju så jobbigt med den här super-hiatusen som är igång nu. Där nästan allt man gillar väntar tills efter OS med att börja sända igen. Så nu måste jag hitta på lite nytt att underhålla mig med. Funderar lite på att kolla ikapp på Supernatural, fangirlsen älskar ändå Supernatural, trots att jag är lite opepp. Men för att ha nåt att se osv. Kan ju bli Supernatural-psykos också, kolla bara hur det gick med Bones.

Annars undehåller jag mig med att peppa för julen genom att titta på favorit-jul-avsnitt. Typ det i West Wing där Josh har PTSD, och brittiska Office julspecial, undrar lite vilken som är min bästa jultv egentligen. SKa fundera. Har ni nån favorit?

Jag hittade för övrigt den här superdorkiga videon på Mark Salling, Puck alltså, som sjunger om hur mycket han gillar Glee. Tyckte ändå det var rart på nåt sätt, det är också tidsfördriv som heter duga:

Inga kommentarer: