tisdag 18 december 2007

things made of awesome


Jag vet inte om ni som jag saknar The Office så mycket så ni har svårt att veta var ni ska ta vägen. Men om ni har det, och inte sett deras webisodes, Emmy-belönade för övrigt, så gör det så fort ni bara kan. De finns här. Cisst, jag vet att hela strejken handlar om att de inte får betalt för att de skriver saker, "promotional material", för webben, men det är så bra!!

I andra nyheter, och ja jag vet att jag just direktöversatte från engelskan, har jag sträckläst Mindy Kalings blog från början till slut och pratar i huvudet som en valley-girl som köper sjujkt mycket grejer. Så vi kan inte prata om allvarliga saker som min kärlek till Landry eller hur det ska gå för coach Taylor. Jag kanske sträckläser Jane Espenson tills imorrn för att bli lite seriösare och mer behärskad i mitt språk. Annars blir det bara awesome och you guys för hela slanten. Jag svär, det låter som om jag vore med i Clueless i mitt huvud just nu.

Lemon out!

Inga kommentarer: