torsdag 3 januari 2008

primaries


Med anledning av primärvalet i Iowa tänkte jag tipsa om följande Vita Huset-avsnitt, man lär sig så mycket och det finns inget bättre än att lyssna på rapp dialog talad av Bradley Whitford. Som för övrigt var med i ett X-files-avsnitt jag såg för en stund sen. Men Vita Hiset, kolla
Bartlet for America, #310, hur Leo övertalade President Bartlet att kandidera.
Hartsfield's landing, #315, första primärvalet.
20 Hours in America, #401 #402, dubbelavsnitt, kampanjtal, förseningar, de är on the road. Det är så bra!
Opposition Research, #611, Santos, Josh, New Hampshire, kampanjidéer, kontor i en gammal sportaffär.
2162 Votes, #622, vem ska bli demokraternas presidentkandidat? Convention, kaos etc.
Election Day, #716 #717, säger sig självt.
Kila iväg nu och peta i er det där.

Och jag vill bara hälsa om det är någon som undrar att jag letat på hela imdb och inte hittat någon film ännu som har keywordsen kronologisk, nyår, djur och övernaturlighet. Men jag har inte gett upp hoppet.

1 kommentar:

Anonym sa...

Becks!

Logga in på "http://hurryupandmunchthosefries.blogspot.com/"

Bye!

L.