söndag 10 augusti 2008

!


Jag vet inte om jag nån gång pratat om världens bästa statist. Men jag har iallafall hittat honom. Han är med i en BBCversion av Jane Austens Övertalning från 1995. Det är för övrigt ett av mina absolut favoritkostymdramer. Fläderna är lite smutsigare, alla är lite blekare och fulare, maten ser lite äckligare ut. Väl värd att kolla in. Den är även feelgood. Alltid ett plus. Och så är det den här statisten. Jag önskar jag hade ett klipp, men jag har bara filmen på vhs (jävligt nu) så jag kan inte rippa den där biten och visa er. Men tro mig när jag säger er, han gör så mycket av så lite. En liten replik, en svepning med handen, och så är han klar. Jag önskar man kunde få kontakt med honom. Jag skulle vilja ge honom nåt fint.

2 kommentarer:

Anonym sa...

ja bästa persuasion, ciarán hinds!

sofia h sa...

han ger mig känslor