söndag 17 augusti 2008

nytt projekt!


Jag läser ju nånga många fangirls livejournals och forum och sånt. Och det finns ju ganska mycket som gillas där som man aldrig ser. Eller förstår sig på. Jag pratar om saker som Stargate SG-1. Och Stargate Atlantis för den delen. Sen pratas det mycket om Red Dwarf, har aldrig sett det. Och Farscape. Fangirls älskar Farscape alltså. En gång bestämde jag att jag också skulle börja älska det men jag orkade bara med ett halvt avsnitt. Men det finns så lite nytt nu och jag har semester så jag måste ha nånting att kolla på. Det finns fyra säsonger av Farscape, och om jag inte minns fel kanske några filmer? Iallafall, idag blir det fem avsnitt. Jag har bestämt att man måste jobba sig igenom fem avsnitt innan man kan avfärda det helt. Så vi får se hur det går, jag uppdaterar er imorrn. Ni ser ju på bilden att det är rätt töntigt, men vem vet.

1 kommentar:

Anonym sa...

Kolla på Red Dwarf istället – äkta kul!