måndag 11 augusti 2008

oron


Jo, men första delen av sommaren ägnade jag åt att kolla på The Wire. Jag såg första säsongen för kanske två år sen och blev inte s himla hooked, men sen jobbade jag lite och typ tre avsnitt in i säsong två var jag så kär alltså. Mest i Nicky Sbotka men också i hela serien. Jag har nu gått i tre veckor och aktivt inte sett de sista fem avsnitten. Jag är så orolig för hur det ska gå för Dukie att jag faktiskt nästan inte vill veta. Jag får ont i magen alltså, så stressad är jag. Om ni kunde säga, utan att spoila tack, om det är värt det eller om jag bara kommer bli för knäckt. Så jag är förberedd menar jag.

3 kommentarer:

Sascha Petrosevitch sa...

Äsch! Kolla vidare, det kan hända att allt löser sig...eller inte, whatever. Men kolla vidare, thingz can only get betta. Shiiiiit!

Anonym sa...

Haha! Det e lugnt! Oroa dig inte. Puss!

Oller sa...

jag grät. men du ska se.