tisdag 11 mars 2008

problem, oviktigt


Ibland tittar jag bara på grejer på datorn, sätter inte ens på tvn, kanske på flera veckor. Till saken hör att jag inte får in en enda kanal på tvn, kan bara titta på dvd, och vhs, och om jag kopplar in datorn med ett par sladdar. Men nu har jag haft så mycket köpe-boxar jag tittat på. Det är en väldig hög ovanpå tvn nu. Jag borde lägga in alla skivor i sina fodral. Men det har inget med saken att göra egentligen. Nu är jag tillbaks i Arkiv X-land. Och måste kolla på datorn. Men jag har vant mig vid att när det är läskigt på tvn kanske image-googla kattungar eller nåt för att blli icke-rädd. Hur löser man det här? Jag vill surfa och kolla på Mulder och Scully samtidigt. Ideer, förslag?

1 kommentar:

Anonym sa...

Litet fönster! Kollar du i VLC väljer du "flyt överst" under videoinställningarna. Då kan du surfa loss utan att fönstret försvinner.

För övrigt, BSG har dippat totalt där jag är just nu. Från bland dom bästa avsnitten (typ s02e10-11) till katastrof (läs "Black Market"). När blir det bättre igen?