torsdag 1 november 2007

Äntligen!


Alltså, dagens stora nyhet, Joss Whedon och Eliza Dushku tillsammans på tv igen. Serien kommer heta Dollhouse och jag håller på att flippa ut, tills jag lugnar ner mig, läs vad Joss och Eliza och journalister in the know har att säga här, Joss pratar lite om strejken och Buffy spin-offen Ripper också, här, lite Joss, lite Eliza, och fint Tim Minear-citat. Televisionary skriver lite om det, och branschtidningen Variety säger såhär. Och en fin liten tråd på Jossforumsajten Whedonesque, där fansen squealar ikapp och Joss säger tack för backning etc. Och så kan vi kolla på ett favorit Joss-klipp, det kan aldrig skada.



En annan nyhet för dagen är att Heroes spin-offen Heroes: Origins, med avsnitt skrivna och regisserade av Hollywoodstjärnor som Eli Roth och Kevin Smith läggs på hyllan på obestämd tid. Också på grund av strejken säger dom.

Men idag, det är en högtidsdag säger jag er! Jag får även rapporter om att Battlestar Galactica: Razor har läckt. Snart får jag se den, om bara ett par dagar kanske? BSG08 kan väl höra av sig för jämkning av scheman etc.

1 kommentar:

Herr Bergström sa...

Battlestar Razor finns på Bitmetv. Pepp!