söndag 18 november 2007

Panthorama!

Akta er för spoilers av senaste Friday Night Lights om ni inte sett det än. Här kommer dom.

När Buddy Garrety är lite svettig i nacken, har mjukiskläder på sig och är lite blank på ögonen, vad betyder det då? Betyder det att han kommer fylla kylen med grönsaker och vara hemma mer. Hur ska det gå för Buddy och Santiago egentligen. Och hur gick den här stackaren från att vara en juviehotshot till att bli Dillons största charitycase, med stro närhet till känslor och allt. Hur ska det här gå undrar jag. Men jag gillar Tami så mycket, hon vill ju bara det bästa. Det var kul när hon fick Tyra och Lyla att jobba ihop lite, jag gillar de lite tillsammans, Lyla blir lite mindre tråkig. Och en anna sak, var det ett Crucifictorious-linne Tyra hade på sig i det här avsnittet, för det är ju Landrys kristna rockband. Det gillar jag mycket, när de inte glömmer sina rötter etc. På tal om callbacks förresten, vad har hänt med Smashs bi-polära tjej, och vad har hänt med Jason Streets tatuerartjej. De bara försvann helt spårlöst. Värdo. Sen var det en annan sak. Ska Julie bli kär i sin lärere nu. för det är klassiskt dåligt. Och hur ska det gå för Matt med cheerleadertjejen och hemhjälpen och allt. Jag blir så orolig. Har ni någon tröst att komma med?

1 kommentar:

Anonym sa...

Det ordnar sig alltid ibland e det bra ibland e det inte lika bra det skiftar mellan bra å dåligt så har det varit tidigare