onsdag 10 oktober 2007

Förra veckan-en snabb genomgång


Ok, så lite grejer från förra veckan.

Gossip Girl. Är det nåt man är trött på är det väl när föräldrar och barn på tv ska bråka om barnens framtid, alltså att barnet kanske inte vill gå i föräldrarnas fotspår. Det är en sak Gossip Girl har emot sig. Och som nån sa till mig förra veckan, om det bara ska handla om otrogen med bästa vännen buhu får det faktiskt vara. Men den här veckan stog skolkören i uniformer och von Trapp family singers-stance och sjöng Fergies Glamorous så fint de kunde. Så jag ger det ett par avsnitt till. De har ju fått en hel 22-avsnittssäsong nu också.

30 Rock. Jag vill ha Seinfeld-vision på riktigt. Kenneth är fantastisk och Jack Donaghy gör mig aldrig besviken.

Bionic Womans andra avsnitt var väl sådär måste jag säga. Tycker Jamie Sommers är rätt tråkig, men så fort Katee Sackhoff dyker upp tycker jag det är bra igen. Vilket kanske inte bevisar nåt annat än att Starbuck alltid är den coolaste.

Life fortsatte bra. De jobbar på fint med att utveckla karaktärerna, plus för Deadwood-spotting i en biroll.

Chuck och Reaper är väl båda so-so, tror de behöver mer är två avsnitt var för att övertyga mig för resten av säsongen.

Veckan Office var strålande tyckte jag. Jag gillar när de ger Toby lite att göra och Ryans återkomst var verkligt efterlängtad. Om de bara spelade ner Jim och Pam skulle allt vara perfekt. Gillar ni att kalla dom Jam eller PB&J förresten?

Inga kommentarer: