onsdag 17 oktober 2007

Sisterhood, hette avsnittet

Igår såg jag förra veckans avsnitt av Bionic Woman. Avsnittet innan det tyckte jag ju var ganska boring, så jag hoppades väl inte på så himla mycket. Jamie Sommers är fortfarande tråkig och systern är sjukt vanilla. Men Katee Sackhoff är faktiskt helt fenomenal. Man vill liksom inte sluta titta när hon är med, hon gör till och med den där slätstrukna tjejen bättre. Jag såg det med min kompis Hanna som också är ett stort Starbuck-fan och vi undrade lite om det var vår kärlek till BSG som gjorde oss partiska men vi kom fram till att hon faktiskt är så där bra på riktigt. Det skadar ju heller inte att Sarah Corvus, som Kateekaraktären heter, får alla grymma repliker. David Eick, som producerar BSG och är showrunner på Bionic Woman, måste ju älska henne. Allt hon har att jobba med är ett par nivåer över de andras. Hon har även mycket bättre mode än den andra supertjejen. Vilket aldrig är helt oviktigt, eller? Kolla vad ni tycker:

1 kommentar:

  sa...

Ja, så himla taskigt mot resten av casten att ge precis allt bra i storylinen och dialogen till Katee! Not that she doesn't deserve it.