torsdag 18 oktober 2007

Tveksamt?


Jag såg första avsnittet av Californication idag. Det var väl helt ok, vet nog inte riktigt vad jag tycker förens efter några avsnitt. Men en sak vet jag. Jag blev totalt creeped out av att han raggade upp yngsta dottern från The Nanny. Hon är ett barn för i jisse namn, han kan inte ligga med yngsta dottern från The Nanny, spelar ingen roll hur gärna hon vill. Och hon är ju en series regular också, åtminstone än så länge. Hur ska det gå?

Sen vill jag bara tipsa om en annan grej. Jag prenumererar på en tidning. Den heter Geek Monthly och är så sjukt värd. Kolla in här. Starbuck är på framsidan in numret jag fick i brevlådan idag. De har också haft Rainn Wilson, Dwight K Schrute för er Officefans, Veronica Mars själv, Masi Oka från Heroes, massa bra. Jättebra tidning alltså.

3 kommentarer:

Anonym sa...

eeeew, Grace och Mulder?!!!!!
apropå det, hur kan någon någonsin hångla/ligga/vara ihop med någon som spelat i en tv-serie som barn? jag menar Madeleine Zimas verkliga pojkvänner måste ju också ha sett the Nanny en miljard gånger.

Anonym sa...

Det e så sjukt anferny! För jag stog med den i handen på Barnes and Noble i NY och skulle köpa till dig men sen la jag bort den i några sekunder och sen glömde jag bort den, tills nu!

Alltså geek montly!

Martin sa...

Haha, fun facts!