fredag 23 oktober 2009

för att stävja oron


Det här med Bones går inte så bra. Jag har kollat typ halva första säsongen och är riktigt uttråkad. Jag tänker att jag vet att det finns och sparar det till en söndag när jag vill virka och slökolla på nåt. Jag har ett nytt projekt istället, som jag kom på att jag faktiskt längtat efter att sätta igång med. Det är Sports Night. Jag älskar ju Aaron Sorkin, kollar om West WIng typ vartannat år och var säkert en av iallafall sveriges största Studio 60 supporters. Sports Night är ju från 98, och det är ett väldigt störigt skrattspår, men jag tror jag kan jobba mig igenom att det är irriterande och verkligen älska det. Det är många klassiska Aaron Sorkin-skådisar och de pratar i långa meningar medans de rör på sig, så jag har höga förhoppningar. Försöker hålla er uppdaterade.

2 kommentarer:

jakob sa...

sports night är rätt fantastiskt. om man bortser från det mest malplacerade laugh tracket in the history of laugh tracks.

dock vet jag inte om jag älskar det på grund av min kärlek till amrikansk idrott eller min kärlek till sorkin. troligtvis the latter.

Einar sa...

Har för mig att laugh tracket försvinner i andra säsongen?

Fantastisk serie!