fredag 16 oktober 2009

Tennis Night in America


Här är en sann historia: Imorse ställde jag klockan extra tidigt för att hinna kolla på nya 30 Rock innan jag var tvungen att kila hemfrån, men när jag såg avsnittstiteln, Season 4, tänkte jag halvsovande, jahapp, det blev inget. Sen somnade jag om.

Väl hemkommen från skolan fattade jag att det var avsnittets namn och inte nåt skumt preview-avsnitt eller vad jag tänkte mig där när jag nästan sov.

Bra avsnitt. En countrylåt från Jenna, Tracy som försöker återknyta kontakten med sina rötter "You look regular, can I guess your name? Is it Pedro? Is it Craigford? Is it Swimming?" Detta, plus en page-strejk och letandet efter en ny skådis till TGS för att anpassa programmet till det riktiga Amerika, gjorde mig iallafall pepp på säsong 4. Och varje program som driver med The Jay Leno SHow får ett litet extra plus från mig!

Inga kommentarer: