måndag 26 oktober 2009

tillägg


I lördags såg jag en ny serie som jag tänkte lägga till i höstschemat. White Collar heter den, och handlar om en ekonomisk superskurk och FBI-agenten som en gång fånfat honom. De jobbar nu ihop för att reda ut olika white collar crimes. Jag är väldigt svag för den där klassiska tjuv/polis-grejen, när de ändå gillar och respekterar varandra, trots att de är på varsin sida av lagen. Sen är Tiffany Amber Thiessen med också, vilket är mycket festligt, trots att hon spelar en miniroll som polisfru och är, iallafall i första avsnittet, ganska underanvänd.

1 kommentar:

Linnea sa...

Ja! Denna har jag sett fram emot sen i somras! Och jag tyckte nog att den levererade, lagom spänning, humor och listighet. Även om jag hade hoppats på lite mer antagonism mellan de två huvudkaraktärerna i början, och att deras relation skulle vara lite mer framväxande. Nu var de ju mer eller mindre BFFs från början, men det blir nog också bra. Dessutom, Matt Bomer! Han med smör på, om man säger så...