fredag 2 oktober 2009

höstschema


Ja, jag har ritat upp ett tv-schema på sidan av min kyl för att ha koll. Tyvärr är mitt kök inte fotograferbart, på grund av storlek, så jag kan inte visa hur proffsigt (hah!) det ser ut. Istället gör jag en lista, ok?






Måndag
Bored To Death

Tisdag
Gossip Girl
House
Castle
How I Met Your Mother

Onsdag
The Good Wife
V (premiär i november)
Mycket pepp --->


Torsdag
Glee
Modern Family
Mercy
Friday Night Lights (premiär i slutet av oktober, yay!)

Fredag
The Vampire Diaries
Office
Fringe
Community
FlashForward
Grey's Anatomy
30 Rock (premiär i mitten på oktober)

Lördag
Dollhouse

Söndag har jag inget. Inte pga gud om ni undrar.

2 kommentarer:

Tove sa...

Vilka kanaler har du då? För det kan väl inte bara vara svenska?

Rebecka sa...

Kolla på Hulu om du inte vill ladda, finns flera sätt att fixa, bara att googla det!