onsdag 14 oktober 2009

going on 200


Hej! Just nu firar ingabyxor 200 inlägg. På dryga två år, så inte särskilt effektivt, men ändå. Mini-festligt tycker jag. Veckan som gått har jag ägnat åt plugg och tv-tittande, höjdpunkter var bland annat:

The Good Wife som jag skrev lite om förra veckan, ett solitt inslag i min hösttablå iallfall. Som sagt, hederligt. Förra veckan fick familjen återknyta kontakten med sina gamla hoods, som de flyttade ifrån utskämda när maken åkte in på kåken. Juliana Margulies är alltså asbra. Kolla in det tycker jag. Jag har lagt in det i höstschemat och allt!

Sen har jag kollat lite på sjuksköterskeserien Mercy. Michelle Trachtenberg är med, vilket är anledningen att jag kollat de första avsnitten. Hon är nyanställd sjuksköterska på New Jersey-sjukhuset Mercy, där vi mest följer en PTSD-före-detta-sköterska, och det är mycket läkar-bashing, och inte superbra kanske, men jag vill också ta på mig scrubs, så nåt gör de rätt ändå.

Grey's är jag däremot astrött på, herregud alltså, vad ofestligt det är. Vet inte hur länge till jag kommer palla slökolla. Trots min kärlek till Bailey och Cristina.

Det största den här veckan kanske ändå var Office, alltså, jag älskade det så mycket!

3 kommentarer:

Hanna sa...

Grattis Ingabyxor!!!

Ja, Officeavsnittet, jag dog det var så bra. Bästa bröllopsavsnittet någonsin.

semestermusik sa...

Congrats till 200:ade!!

Kakan sa...

okej jag grät, det är väldigt fint, jag grät åt youtubeklippet också.
MEN... fortfarande inte ok att spela Chris Brown.