måndag 4 februari 2008

..!

Förra veckan när mitt internet var nere skrev jag lite anteckningar på mitt skrivbord på datorn, här är dom:

Ok, så Dr Who, Billie Pipers sista avsnitt, tårar, tårar överallt. Fy fan vad det var sorgligt. Och nu är jag klar med första säsongen av Torchwood också, och det är guld alltihop. Nu när jag tänker på drömresmål vill jag mest åka till Cardiff för att få en känsla av the rift. Eller nåt. Men jag är orolig att kolla vidare, för vem ska kunna vara en lika bra ledsagare som Billie Piper? Orolig!

Vad gäller X-Files har jag av skräck inte sett nåt på säkert två veckor. Min kusin som ligger på säsong sex säger att det efter typ säsong fyra är så mycket läskigt att han bara kollar på myth-arc-avsnitten. Jag tänkte ta mig samman och kolla några avsnitt i veckan. Ser fram emot att veta mer så klart, men är så rädd så rädd.

Kollar säsong två av Arrested Development. Åh, jag skrattar och skrattar.

En sak, jag har missat alla Gynnings program. Det är synd och skam. Allt jag vill är att kolla på Gynning. Har nån spelat in en VHS?

Inga kommentarer: