onsdag 20 februari 2008

vote oprah

En annan grej som gör att jag älskar fans så mycket är denna: Jag läser i FNLforumenTWOP och de pratar om hur de ska kunna rädda serien och sånt. Det finns den här grejen jag länkade till för ett tag sen där man kan donera pengar så de kan köpa fotbollar och skicka till NBC exempelvis. Sen har de en annan idé som tydligen inte blivit så lyckad och det var helt enkelt att skicka glödlampor med posten. Efter ett tags pratande om det, och ett par försök tror jag, koms det fram till att det kanske skulle vara lite misslyckat och inte riktigt vad de ville säga om det kom fram en massa trasiga glödlampor. Det var ju för gulligt av dem. Nu har de iallafall kommit fram till vad de på något sätt tror kan vara deras stora räddning, och det är då jag bara dör av kärlek till de små liven. De tänker skriva till Oprah. Är inte det typ det gulligaste i världshistorien. Vad tänker de med?

Inga kommentarer: