måndag 18 februari 2008

head exploding


Jag såg precis färdigt på Doctor Who säsong tre och damn! Det är så bra, min syster som inte kollar eller har koll tyckte jag var lite sjuk i huvudet som fick rys och lite blanka ögon men det gick inte att undvika. Martha Jones, som jag inte tyckt om alls, gjorde så bra ifrån sig på slutet, jag har om inte helt så åtminstone delvis ändrat mig när det kommer till henne. Det var skönt att hon lämnade doktorn som hon gjorde, och det gjorde ju absolut att man fick mycket mer respekt för henne som person, om ni förstår vad jag menar. Sen var det så fint att han ju är den sista, den absolut sista timelorden för alltid nu, och så sorgligt. Men mest, kanske mest rys var det på Kapten Jack Harkness där på slutet. Face of Boe, jag flippar totalt ut!

Nu, julspecialen och sen Martha Jones-avsnittet av Torchwood. Sen har jag inget mer tardisrelaterat på flera dagar, jag som försökt spara mig och allt. När börjar säsong fyra av doktorserien egentligen?

1 kommentar:

Anonym sa...

22Mars Har jag hört rykten om. :)

M.V.H ...