tisdag 5 februari 2008

jag saknar billie.


Jag har sett fyra avsnitt av Dr Who sen Rose Tyler försvann. Han har en ny ledsagare nu, hon heter Martha Jones och jag har svårt att tycka om henne. Men stackars den som var tvungen att folja direkt på Rose, doktorn saknar henne ju också så mycket så man börjar gråta. Men vad är dealen med att göra Martha till någon slags proper love interest? Jag tycker det är lite smutsigt, och jag kan säge er direkt att jag kommer lacka ur om det fortsätter. Jag gillar det inte.

Billie Piper gör ju tv-versionen av Belle du Jour nu, som handlar om en helt vanlig lyxhora i London. Den har varit rätt utskälld och så, jag har inte sett den, någon som har en rapport? Och spoilerkänsliga, titta bort nu, men jag har läst att Rose kommer tillbaka till doktorn i fyra avsnitt i säsong fyra. Jag är bara orolig att det går åt helvete, they always come back wrong.

Inga kommentarer: